۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۱:۴۲

رستمی:

16 هزار واحد مسکن مهر استان بوشهر امسال تحویل متقاضیان می‌شود

16 هزار واحد مسکن مهر استان بوشهر امسال تحویل متقاضیان می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر 16 هزار واحد مسکن مهر استان بوشهر امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی عصر دوشنبه در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور تکمیل واحدهای مسکن مهر و تحویل این واحدها به متقاضیان و مالکان صورت گرفته است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تکمیل درگیر واحدها باشیم.

وی به نقش بسیار مهم مسکن مهر در تامین مسکن نیازمندان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این طرح از طرح‌های بسیار خوبی بود که موجب رضایت‌مندی مردم شده است و تلاش داریم تا این واحدها با کیفیت مناسبی ساخته شوند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به ساخت 37 هزار و 780 واحد در استان بوشهر، افزود: از این تعداد واحد مسکونی، 21 هزار و 78 واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

تخصیص 698 میلیارد تومان تسهیلات به مسکن مهر در استان بوشهر

وی با اشاره به ساخت چهار هزار و 853 واحد در شهرعالی شهر، ادامه داد: همچنین  19 هزار و 400 واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار خانوار و 13 هزار و 500 واحد در شهرهای زیر 25 هزار خانوار ساخته شده است.

رستمی اضافه کرد: تاکنون 698 میلیارد تومان تسهیلات مسکن برای اجرای طرح مسکن مهر در استان بوشهر اختصاص یافته است که به هر واحد بین هشت تا 25 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به بررسی و ارائه راهکارهای مسائل و مشکلات واحدهای مسکن مهر شهرستانهای استان بوشهر بیان داشت: تا پایان امسال 16 هزار واحد مهر در شهرهای مختلف استان بوشهر تحویل متقاضیان می‌شود.
 

کد خبر 2275685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha